22 Şubat 2010 Pazartesi

EKMEK MAKİNASINDA ELMA REÇELİ


Ekmek makinemi çok seviyorum. Ekmekleri süper yapıyor. Her çeşit ekmek yapabiliyorum. Farklı özellikleri olması da cabası. Onlardan biri de reçel yapma özelliği. Henüz sadece mevsim meyvelerinden elma denedim. Gayet güzel oldu. Rengi de muhteşem oldu. Sinbonun kullanma kılavuzundaki tarife göre yapmıştım. Tek kusuru şekerinin biraz fazla gelmesi oldu. Tarifte 1 e 1 ölçü verilmişti. Sanırım 1 e yarım daha iyi olacak diye düşünüyorum.

Malzemeler:

3 kap küçük küçük doğranmış elma
1,5 kap toz şeker
3 yemek kaşığı limon suyu

Yapılışı:
Bütün malzemeleri hazneye koyun. 9. program reçel yapma fonksiyonunu çalıştırın. Reçel kendisi oluyor zaten. 1 saat 20 dakika sürüyor. 1 adet küçük kavanoz ( 500 gr lık sanırım) çıkıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...