24 Ağustos 2012 Cuma

ISPANAKLI PASTA



        Yılbaşı pastamız ; konsepte uygun olsun diye yeşil renk için kremşantiye ıspanak suyu karıştırdım. Narlada süsledim. Hane halkı tarafından beğenildi. Oldukça geçikmiş olarak paylaşımda.


Malzemeler

3 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı tozşeker
2 su bardağı un
1 su bardağı haşlanmış robotta çekilmiş ıspanak
1 paket kabartma tozu
1 paket  vanilya

Kreması

2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı tozşeker
1 paket vanilya

Ayrıca; 1 su bardağı süt
1 paket kremşanti


Yapılışı


Ispanakları yıkayıp haşladım robotta çektim. Yumurta ve şekeri beyazlaşıncaya kadar çırptım. Sıvıyağ, un, kabartma tozu ve vanilya ekleyip biraz daha çırptım. Ispanakları ekleyip iyice karıştırdım ve yağlanmış kalıba döküp, 175 derece fırında 25-30 dakika pişirdim.
Krema malzemelerini karıştırıp, pişirdim ve soğuttum. İkiye kestiğim kekimin arasına krema sürdüm üzerine ve yanlarına kremşanti sürüp süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...